torsdag den 3. november 2011

Hæklet bus + DIY

Så har jeg lidt mere at vise frem - faktisk har jeg snart meget, for jeg har vist gang i en hel masse på en gang. Jeg bliver helt stresset, når jeg åbner min hæklebænk, så jeg skynder mig at lukke den igen, og kaster mig over et  nyt projekt. Det lugter lidt af en ond cirkel. Jeg må vist hellere ...

Jeg blev spurgt om jeg kunne hækle en bus, så det har jeg prøvet. Og jeg syntes selv, at den er blevet helt vild god. Astrid er også helt vild med den, så jeg må vist igang med at lave en til hende også.

Jeg er igang med at lave en DIY på den, så hvis nogen skulle lyst til selv at hækle en bus, så kig forbi senere i aften, eller imorgen.


Hvad syntes I? Er den ikke blevet god?

5 kommentarer:

  1. Den er da bare mega sej! Glæder mig til DIY! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er målløs! Shit hvor er du dygtig altså!!! Vil du hækle en bus, ja tak det har du vist lige klaret ret så godt!! Gid jeg havde dit talent, jeg kan knap nok følge en opskrift! :-S

    SvarSlet
  3. Tusind tak alle sammen. Jeg syntes også selv at den er blevet ret god!

    SvarSlet
  4. Hvis man vil have bussen knap så lang, kan man så halverer maskeantallet men stadig bruge samme antal rækker? Den er så fin. Vil bruge den til en sangkuffert

    SvarSlet