lørdag den 5. november 2011

De små glæder ...

Astrid og jeg har bare haft en hyggelig dag. Astrid spurgte mig igår, om vi ikke snart skulle ud og køre med tog, så vi har været på togtur idag - til zoocity i Rødovre. Det var rigtig hyggeligt, og vi har ihvertfald fået kigget på dyr - igen, og igen, og igen.

Da vi sad på Rødovre station og ventede på toget, kom der en mand hen og sad ved siden af os. Astrid syntes at han var rigtig sjov, for han talte mærkeligt. Det gjorde han også, han var nemlig skæv. Vi fik hele historien om, hvor mange joints han havde røget, at han skulle hjem og ryge igen, at han ingen penge havde, om jeg ikke lige kunne låne ham et par hundrede, og Astrid ville da gerne låne ham nogle penge, men hun havde heldigvis glemt sin pung derhjemme. Jeg måtte hellere ikke sidde ved siden af hende i toget, det kunne jo være at manden gerne ville sidde ved siden af hende. Jov jov, det var hyggeligt at køre i tog. Næste gang vil hun gerne prøve at køre i bus med mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar