torsdag den 1. december 2011

Pakkeleg

Jeg har tilmeldt mig pakkeleg hos lille leth design.

Jeg ved ikke helt hvordan det fungere - om jeg må sætte den videre igang før at jeg har modtaget min gave fra hende. Men det gør jeg altså - jeg har også gaven klar til hende!.



Reglerne er som følger: send tre gaver, modtag 3 gaver.


1. Jeg skal sende en gave til lille leth.

2. Jeg skal sende gaver til to andre. Vil du lege med, så skriv en kommentar her til indlægget! De første to, der skriver en kommentar, modtager en gave fra mig. I skal sende en gave retur til mig, og sende legen videre til to andre bloggere.

1 kommentar:

  1. hej tine, sendte en pakke og en mail til dig i sidste uge, vil bare sikre mig at den er nået frem til dig.

    ps. skal ikke deltage i en ny omgang pakkeleg, nu er det julen der fylder fokus :)

    SvarSlet